GAU Masterclass 2024
GAU Masterclass – Sales, marketing & digitale innovatie
De GAU Masterclass ‘Sales, marketing & digitale innovatie’ is een onderdeel van de Master Redacteur/editor (Universiteit van Amsterdam). Centraal in deze Masterclass staan marketing (inclusief publiciteit, online en off-line), en digitale ontwikkelingen als e-commerce en audiobooks. In vier dagdelen, op 25 en 26 januari, worden de deelnemers ingewijd in de vele facetten van een marketingplan. Het onderwijs wordt verzorgd door gespecialiseerde gastdocenten.
Aan deze masterclass doen behalve studenten van de Universiteit van Amsterdam, ook enkele beginnende talenten uit het werkveld mee die verder willen in de marketing. Dit betreft werknemers van uitgeverijen die lid zijn van de GAU en die verder willen in sales, marketing of digitale innovatie. Er valt veel synergie te verwachten van deze combinatie van deelnemers vanuit de uitgeverswereld, een nieuwe generatie studenten plus een pittig docentencorps, afkomstig uit het werkveld.
De Masterclass vindt plaats in een van de UvA-gebouwen in Amsterdam-Centrum.
Docent Masterclass: Mark Pieters
Contactpersoon vanuit de Universiteit van Amsterdam: Lisa Kuitert
Gastdocenten: Ruth Bergmans (freelancer), Myrthe Spiteri (Blossom Books), Anouk Hazenberg (Thinium Audioboekproducties), Nienke Faber (Singeluitgeverijen)
Donderdag 25 januari
10.00-12.30: Anouk Hazenberg
13.30-16.00: Nienke Faber
Vrijdag 26 januari
10.00-12.30: Myrthe Spiteri
13.30-16.00: Ruth Bergmans
Aanmelden
Wil je hierbij zijn? Stuur dan uiterlijk 12 januari een mail met korte motivatie naar info@algemene-uitgevers.nl. Uit alle inzendingen zullen twee winnaars worden gekozen.